środa, 21 sierpnia 2019

Prezentacja i promocja kandydatów




Szanowni Państwo,

Zapraszam do przesyłania swoich kandydatur do Sejmu z listy Jednej Polski.
Proszę nadsyłać do mnie swoje prezentacje oraz zdjęcia do nich.

Oto moja strona, którą założyłam celem promocji kandydatów z województwa warmińsko-mazurskiego:

https://KandydatDoSejmu.blogspot.com/

Ponieważ widzę, że kandydaci z innych województw mają problem z promocją 1Polski i swoich kandydatur, oraz znalezieniem wsparcia wolontariuszy i dostatecznej ilości podpisów poparcia, udostępnię miejsce na prezentację kandydatów z innych województw na stronie: https://KandydaciJednejPolski.blogspot.com/

Proszę prezentacje oraz zdjęcia do nich przesyłać na adres:
Koordynator.Izabella.Redlarska(@)gmail.com i rancho(@)adres.pl
Proszę nie zapomnieć podać okręgu z którego startujecie do Sejmu.

Wasze kandydatury zamieszczę również na moim blogu:
www.KreatywnaRomantyczka.blogspot.com

ponieważ tam mam duży ruch, to znaczy do 5000 wejść dziennie z całej Polski, także jest szansa, że ktoś wyśle wam swoje listy poparcia do waszych sztabów regionalnych po obejrzeniu waszej prezentacji na moim blogu.

Mam nadzieję, że dzięki temu nasza akcja wyborcza nabierze dynamiki i rozmachu.

Izabella Redlarska
Koordynator 35 Okręgu Olsztyn z ramienia listy społecznej 1Polska
Region Warmińsko-Mazurski
Rancho de Rebelle, Czukty 1, 19-420 Kowale Oleckie, Woj.Warmińsko-Mazurskie,
tel. 511 945 226

Zanim wyślesz e-mail, usuń nawiasy otaczające @.
Koordynator.Izabella.Redlarska(@)gmail.com
RzecznikPrawHodowcy(@)tlen.pl
Rancho(@)adres.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz